نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آشفتگی شخصی رابطه خودتفسیری و آشفتگی شخصی با همدلی [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 117-128]

ا

  • اجتناب‌شناختی نقش ویژگی‌های شخصیتی، ناگویی هیجانی و اجتناب‌شناختی در پیش‌بینی عاطفه مثبت و منفی [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 43-56]
  • اختلال استرس حاد نقش طرح‌واره‌های ناسازگار اولیه ناشی از خیانت همسر در بروز اختلال استرس حاد پس از افشای خیانت [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 59-72]
  • اختلال اضطراب فراگیر تجربة زیسته فرزندان افراد دارای اختلال اضطراب فراگیر: یک بررسی کیفی [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 139-148]
  • اختلال شخصیت خودشیفتگی مقایسة‌ علائم اختلال وسواسی جبری و اعتیاد به اینترنت در افراد دارای علائم اختلال شخصیت خودشیفتگی و افراد عادی [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 27-38]
  • اختلال وسواسی جبری مقایسة‌ علائم اختلال وسواسی جبری و اعتیاد به اینترنت در افراد دارای علائم اختلال شخصیت خودشیفتگی و افراد عادی [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 27-38]
  • اضطراب پیش‌بینی کیفیت زندگی پرستاران بر اساس اضطراب کرونا و انعطاف‌پذیری شناختی [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 171-180]
  • اضطراب اثربخشی پارادوکس درمانی بر نشخوار خشم افراد مبتلا به اضطراب ناشی از بیماری کرونا [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 105-116]
  • اضطراب کرونا پیش‌بینی اضطراب کرونا بر اساس جهت‌گیری زندگی و انعطاف‌پذیری شناختی در بین بانوان شهرستان بانه در سال 1400 [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 85-94]
  • اعتباریابی روان‌سنجی ساختار عاملی، پایایی و روایی ملاکی نسخه کوتاه پرسشنامه پرطاقتی روانی [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 181-194]
  • افشای خیانت نقش طرح‌واره‌های ناسازگار اولیه ناشی از خیانت همسر در بروز اختلال استرس حاد پس از افشای خیانت [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 59-72]
  • افکار خودکشی مدل‌یابی افکار خودکشی بر اساس طرح‌واره‌های ناسازگار اولیه با نقش میانجی تنظیم هیجانی در بزرگ‌سالان با سابقه ناملایمات کودکی (جسمی و جنسی) [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 95-102]
  • انعطاف‌پذیری روان‌شناختی بررسی اثر درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد- شفقت‌محور بر انعطاف‌پذیری روان‌شناختی و خودکارآمدی زنان مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 73-84]
  • انعطاف‌پذیری‌شناختی رابطة بین انعطاف‌پذیری‌شناختی و شفقت به خود باکیفیت خواب: نقش میانجی تنظیم هیجان [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 87-104]
  • انعطاف‌پذیری شناختی پیش‌بینی اضطراب کرونا بر اساس جهت‌گیری زندگی و انعطاف‌پذیری شناختی در بین بانوان شهرستان بانه در سال 1400 [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 85-94]
  • انعطاف‌پذیری شناختی برازش مدل ساختاری رابطه بین سبک‌های د‌ل‌بستگی و طرح‌واره‌های هیجانی با توجه به متغیرهای میانجی نظم‌جویی هیجانی و انعطاف‌پذیری شناختی با رغبت به ازدواج [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 57-72]
  • انعطاف‌پذیری شناختی پیش‌بینی کیفیت زندگی پرستاران بر اساس اضطراب کرونا و انعطاف‌پذیری شناختی [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 171-180]

ب

  • بهزیستی ‌روان‌شناختی طراحی و اعتباریابی الگوی ارتقاءِ بهزیستی سالمندان بر مبنای تجارب زیسته و بررسی اثربخشی آن بر بهزیستی روان‌شناختی سالمندان [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 165-192]
  • بیماری کرونا اثربخشی پارادوکس درمانی بر نشخوار خشم افراد مبتلا به اضطراب ناشی از بیماری کرونا [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 105-116]
  • بی نظمی خلقی اخلالگرانه اعتباریابی و رواسازی شاخص واکنش پذیری عاطفی (ارزیابی تحریکپذیری توسط درمانگر‌) [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 149-164]

پ

  • پارادوکس درمانی اثربخشی پارادوکس درمانی بر نشخوار خشم افراد مبتلا به اضطراب ناشی از بیماری کرونا [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 105-116]
  • پرستار پیش‌بینی کیفیت زندگی پرستاران بر اساس اضطراب کرونا و انعطاف‌پذیری شناختی [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 171-180]
  • پرطاقتی روانی ساختار عاملی، پایایی و روایی ملاکی نسخه کوتاه پرسشنامه پرطاقتی روانی [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 181-194]
  • پریشانی روان‌شناختی اثربخشی آموزش تاب‌آوری ادغام‌شده با شفقت به خود بر خودگویی و پریشانی روان‌شناختی در مادران دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 19-32]

ت

  • تاب‌آوری اثربخشی آموزش تاب‌آوری ادغام‌شده با شفقت به خود بر خودگویی و پریشانی روان‌شناختی در مادران دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 19-32]
  • تجارب زیسته طراحی و اعتباریابی الگوی ارتقاءِ بهزیستی سالمندان بر مبنای تجارب زیسته و بررسی اثربخشی آن بر بهزیستی روان‌شناختی سالمندان [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 165-192]
  • تجربة زیسته تجربة زیسته دختران از سوءاستفاده جنسی در دوران کودکی: مطالعة کیفی [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 49-58]
  • تجربه زیسته تجربة زیسته فرزندان افراد دارای اختلال اضطراب فراگیر: یک بررسی کیفی [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 139-148]
  • تحریک پذیری اعتباریابی و رواسازی شاخص واکنش پذیری عاطفی (ارزیابی تحریکپذیری توسط درمانگر‌) [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 149-164]
  • ترومای کودکی مدل‌یابی افکار خودکشی بر اساس طرح‌واره‌های ناسازگار اولیه با نقش میانجی تنظیم هیجانی در بزرگ‌سالان با سابقه ناملایمات کودکی (جسمی و جنسی) [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 95-102]
  • تنظیم شناختی هیجان نقش میانجی تنظیم شناختی هیجان در رابطه بین صفات شخصیت مرزی و خودزنی‌های غیرخودکشی دانشجویان [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 33-42]
  • تنظیم هیجان تفاوت خودشناسی انسجامی، شفقت خود و تنظیم هیجان افراد مبتلا به کووید-19 بر اساس سطوح وضوح خودپنداره [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 131-142]
  • تنظیم هیجان ارزیابی مقدماتی بسته آموزشی فراتشخیصی مبتنی بر مدل طرح‌واره درمانی، خودشفقتی و تنظیم هیجان در رفتارهای مرتبط با سلامت قلب [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 1-18]
  • تنظیم هیجان رابطة بین انعطاف‌پذیری‌شناختی و شفقت به خود باکیفیت خواب: نقش میانجی تنظیم هیجان [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 87-104]
  • تنظیم هیجان رابطه بین قربانی شدن قلدری سایبری با خودزنی غیر‌خودکشی و رفتارهای خودکشی نوجوانان: نقش میانجی تنظیم هیجان [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 129-138]
  • تنظیم هیجانی مدل‌یابی افکار خودکشی بر اساس طرح‌واره‌های ناسازگار اولیه با نقش میانجی تنظیم هیجانی در بزرگ‌سالان با سابقه ناملایمات کودکی (جسمی و جنسی) [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 95-102]
  • تیزهوشی تحلیل روان‌سنجی نسخة کوتاه سیاهة غربالگری رفتارهای خودآسیب‌زنی در نوجوانان تیزهوش [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 193-204]

ج

  • جهت‌گیری زندگی پیش‌بینی اضطراب کرونا بر اساس جهت‌گیری زندگی و انعطاف‌پذیری شناختی در بین بانوان شهرستان بانه در سال 1400 [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 85-94]

ح

  • حساسیت اضطرابی نقش صفات شخصیت در پیش بینی سندرم رودة تحریک‌پذیر با واسطه گری حساسیت اضطرابی [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 73-86]

خ

  • خلق‌وخو اعتباریابی و رواسازی شاخص واکنش پذیری عاطفی (ارزیابی تحریکپذیری توسط درمانگر‌) [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 149-164]
  • خودپنداره تدوین و آزمون مدل علی عزت‌نفس نوجوانان بر اساس رابطه والد-فرزند و نیازهای بنیادین روان‌شناختی: با میانجی‌گری خودپنداره [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 103-120]
  • خودتفسیری مستقل رابطه خودتفسیری و آشفتگی شخصی با همدلی [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 117-128]
  • خودتفسیری وابسته رابطه خودتفسیری و آشفتگی شخصی با همدلی [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 117-128]
  • خودتنظیمی هیجان اثربخشی درمان شناختی- رفتاری متمرکز بر واحد پردازه‌ای ( MCBT) بر خودتنظیمی هیجان و نگرش‌های ناکارآمد ارزشیابی خود [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 143-154]
  • خودزنی رابطه بین قربانی شدن قلدری سایبری با خودزنی غیر‌خودکشی و رفتارهای خودکشی نوجوانان: نقش میانجی تنظیم هیجان [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 129-138]
  • خودزنی‌های غیرخودکشی نقش میانجی تنظیم شناختی هیجان در رابطه بین صفات شخصیت مرزی و خودزنی‌های غیرخودکشی دانشجویان [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 33-42]
  • خودشفقتی ارزیابی مقدماتی بسته آموزشی فراتشخیصی مبتنی بر مدل طرح‌واره درمانی، خودشفقتی و تنظیم هیجان در رفتارهای مرتبط با سلامت قلب [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 1-18]
  • خودشناسی انسجامی تفاوت خودشناسی انسجامی، شفقت خود و تنظیم هیجان افراد مبتلا به کووید-19 بر اساس سطوح وضوح خودپنداره [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 131-142]
  • خودکارآمدی بررسی اثر درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد- شفقت‌محور بر انعطاف‌پذیری روان‌شناختی و خودکارآمدی زنان مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 73-84]
  • خودگویی اثربخشی آموزش تاب‌آوری ادغام‌شده با شفقت به خود بر خودگویی و پریشانی روان‌شناختی در مادران دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 19-32]
  • خیانت زناشویی نقش طرح‌واره‌های ناسازگار اولیه ناشی از خیانت همسر در بروز اختلال استرس حاد پس از افشای خیانت [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 59-72]

د

  • دختران تجربة زیسته دختران از سوءاستفاده جنسی در دوران کودکی: مطالعة کیفی [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 49-58]
  • درمان ‌شناختی- رفتاری واحد پردازه‌ای اثربخشی درمان شناختی- رفتاری متمرکز بر واحد پردازه‌ای ( MCBT) بر خودتنظیمی هیجان و نگرش‌های ناکارآمد ارزشیابی خود [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 143-154]
  • درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد شفقت‌محور بررسی اثر درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد- شفقت‌محور بر انعطاف‌پذیری روان‌شناختی و خودکارآمدی زنان مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 73-84]
  • دل‌بستگی اجتنابی پیش‌بینی نیرومندی من و ویژگی‌های آن بر اساس سبک‌های دل‌بستگی [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 13-26]
  • دل‌بستگی اضطرابی پیش‌بینی نیرومندی من و ویژگی‌های آن بر اساس سبک‌های دل‌بستگی [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 13-26]
  • دل‌بستگی ایمن پیش‌بینی نیرومندی من و ویژگی‌های آن بر اساس سبک‌های دل‌بستگی [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 13-26]
  • دیابت نوع 2 مقایسه اثربخشی آموزش روان‌‌شناسی مثبت‌نگر و مصاحبه انگیزشی بر سبک زندگی و سرمایه روان‌شناختی در افراد مبتلا به دیابت نوع 2 [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 155-170]

ذ

  • ذهن‌آگاهی اثربخشی گروه‌درمانی کاهش استرس مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر بهبود مؤلفه‌های ذهن‌آگاهی مادران دارای فرزند مبتلا به اختلال اوتیسم [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 121-130]

ر

  • رابطه والد-فرزند تدوین و آزمون مدل علی عزت‌نفس نوجوانان بر اساس رابطه والد-فرزند و نیازهای بنیادین روان‌شناختی: با میانجی‌گری خودپنداره [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 103-120]
  • رغبت به ازدواج برازش مدل ساختاری رابطه بین سبک‌های د‌ل‌بستگی و طرح‌واره‌های هیجانی با توجه به متغیرهای میانجی نظم‌جویی هیجانی و انعطاف‌پذیری شناختی با رغبت به ازدواج [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 57-72]
  • رفتارهای خودآسیب‌زای تعمدی تحلیل روان‌سنجی نسخة کوتاه سیاهة غربالگری رفتارهای خودآسیب‌زنی در نوجوانان تیزهوش [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 193-204]
  • رفتارهای مرتبط با سلامت قلب ارزیابی مقدماتی بسته آموزشی فراتشخیصی مبتنی بر مدل طرح‌واره درمانی، خودشفقتی و تنظیم هیجان در رفتارهای مرتبط با سلامت قلب [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 1-18]
  • روابط فرا زناشویی اثربخشی مشاورة سیستمی بوئن بر قلدری و فرصت‌های رفتاری در خانواده‌های آسیب‌دیده از روابط فرا زناشویی [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 39-48]
  • روان‌شناسی مثبت‌نگر مقایسه اثربخشی آموزش روان‌‌شناسی مثبت‌نگر و مصاحبه انگیزشی بر سبک زندگی و سرمایه روان‌شناختی در افراد مبتلا به دیابت نوع 2 [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 155-170]

س

  • سالمندی طراحی و اعتباریابی الگوی ارتقاءِ بهزیستی سالمندان بر مبنای تجارب زیسته و بررسی اثربخشی آن بر بهزیستی روان‌شناختی سالمندان [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 165-192]
  • سبک زندگی مقایسه اثربخشی آموزش روان‌‌شناسی مثبت‌نگر و مصاحبه انگیزشی بر سبک زندگی و سرمایه روان‌شناختی در افراد مبتلا به دیابت نوع 2 [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 155-170]
  • سبک‌های دل‌بستگی برازش مدل ساختاری رابطه بین سبک‌های د‌ل‌بستگی و طرح‌واره‌های هیجانی با توجه به متغیرهای میانجی نظم‌جویی هیجانی و انعطاف‌پذیری شناختی با رغبت به ازدواج [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 57-72]
  • سبک‌های دل‌بستگی پیش‌بینی نیرومندی من و ویژگی‌های آن بر اساس سبک‌های دل‌بستگی [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 13-26]
  • سرمایه روان‌شناختی مقایسه اثربخشی آموزش روان‌‌شناسی مثبت‌نگر و مصاحبه انگیزشی بر سبک زندگی و سرمایه روان‌شناختی در افراد مبتلا به دیابت نوع 2 [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 155-170]
  • سرمایه‌های روان‌شناختی اثربخشی درمان شناختی ـ رفتاری بر سرمایه های روان‌شناختی و سلامت روان مادران کودکان ناتوان ذهنی [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 1-12]
  • سلامت روان اثربخشی درمان شناختی ـ رفتاری بر سرمایه های روان‌شناختی و سلامت روان مادران کودکان ناتوان ذهنی [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 1-12]
  • سندرم رودة تحریک‌پذیر نقش صفات شخصیت در پیش بینی سندرم رودة تحریک‌پذیر با واسطه گری حساسیت اضطرابی [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 73-86]
  • سوءاستفاده جنسی تجربة زیسته دختران از سوءاستفاده جنسی در دوران کودکی: مطالعة کیفی [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 49-58]

ش

  • شخصیت مرزی نقش میانجی تنظیم شناختی هیجان در رابطه بین صفات شخصیت مرزی و خودزنی‌های غیرخودکشی دانشجویان [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 33-42]
  • شفقت به خود اثربخشی آموزش تاب‌آوری ادغام‌شده با شفقت به خود بر خودگویی و پریشانی روان‌شناختی در مادران دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 19-32]
  • شفقت به خود رابطة بین انعطاف‌پذیری‌شناختی و شفقت به خود باکیفیت خواب: نقش میانجی تنظیم هیجان [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 87-104]
  • شفقت خود تفاوت خودشناسی انسجامی، شفقت خود و تنظیم هیجان افراد مبتلا به کووید-19 بر اساس سطوح وضوح خودپنداره [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 131-142]
  • شناخت درمانی رفتاری اثربخشی درمان شناختی ـ رفتاری بر سرمایه های روان‌شناختی و سلامت روان مادران کودکان ناتوان ذهنی [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 1-12]

ص

  • صفات شخصیتی نقش صفات شخصیت در پیش بینی سندرم رودة تحریک‌پذیر با واسطه گری حساسیت اضطرابی [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 73-86]

ط

  • طرح کمی فرا ترکیب و فرا تحلیل درعمل همراه با کاربست R [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 205-221]
  • طرح کیفی فرا ترکیب و فرا تحلیل درعمل همراه با کاربست R [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 205-221]
  • طرح‌واره‌های ناسازگار مدل‌یابی افکار خودکشی بر اساس طرح‌واره‌های ناسازگار اولیه با نقش میانجی تنظیم هیجانی در بزرگ‌سالان با سابقه ناملایمات کودکی (جسمی و جنسی) [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 95-102]
  • طرح‌واره‌های ناسازگار اولیه ارزیابی مقدماتی بسته آموزشی فراتشخیصی مبتنی بر مدل طرح‌واره درمانی، خودشفقتی و تنظیم هیجان در رفتارهای مرتبط با سلامت قلب [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 1-18]
  • طرح‌واره‌های ناسازگار اولیه نقش طرح‌واره‌های ناسازگار اولیه ناشی از خیانت همسر در بروز اختلال استرس حاد پس از افشای خیانت [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 59-72]
  • طرح‌واره‌های هیجانی برازش مدل ساختاری رابطه بین سبک‌های د‌ل‌بستگی و طرح‌واره‌های هیجانی با توجه به متغیرهای میانجی نظم‌جویی هیجانی و انعطاف‌پذیری شناختی با رغبت به ازدواج [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 57-72]

ع

  • عاطفه مثبت و منفی نقش ویژگی‌های شخصیتی، ناگویی هیجانی و اجتناب‌شناختی در پیش‌بینی عاطفه مثبت و منفی [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 43-56]
  • عزت‌نفس تدوین و آزمون مدل علی عزت‌نفس نوجوانان بر اساس رابطه والد-فرزند و نیازهای بنیادین روان‌شناختی: با میانجی‌گری خودپنداره [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 103-120]
  • علوم روان‌شناختی فرا ترکیب و فرا تحلیل درعمل همراه با کاربست R [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 205-221]

ف

  • فرا تحلیل فرا ترکیب و فرا تحلیل درعمل همراه با کاربست R [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 205-221]
  • فرا ترکیب فرا ترکیب و فرا تحلیل درعمل همراه با کاربست R [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 205-221]
  • فرزندان تجربة زیسته فرزندان افراد دارای اختلال اضطراب فراگیر: یک بررسی کیفی [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 139-148]
  • فرصت‌های رفتاری اثربخشی مشاورة سیستمی بوئن بر قلدری و فرصت‌های رفتاری در خانواده‌های آسیب‌دیده از روابط فرا زناشویی [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 39-48]

ق

  • قربانی شدن قلدری سایبری رابطه بین قربانی شدن قلدری سایبری با خودزنی غیر‌خودکشی و رفتارهای خودکشی نوجوانان: نقش میانجی تنظیم هیجان [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 129-138]
  • قلدری اثربخشی مشاورة سیستمی بوئن بر قلدری و فرصت‌های رفتاری در خانواده‌های آسیب‌دیده از روابط فرا زناشویی [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 39-48]

ک

  • کاهش استرس مبتنی بر ذهن‌آگاهی اثربخشی گروه‌درمانی کاهش استرس مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر بهبود مؤلفه‌های ذهن‌آگاهی مادران دارای فرزند مبتلا به اختلال اوتیسم [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 121-130]
  • کم‌توان ذهنی اثربخشی آموزش تاب‌آوری ادغام‌شده با شفقت به خود بر خودگویی و پریشانی روان‌شناختی در مادران دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 19-32]
  • کودکان تجربة زیسته دختران از سوءاستفاده جنسی در دوران کودکی: مطالعة کیفی [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 49-58]
  • کووید-19 تفاوت خودشناسی انسجامی، شفقت خود و تنظیم هیجان افراد مبتلا به کووید-19 بر اساس سطوح وضوح خودپنداره [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 131-142]
  • کیفی تجربة زیسته فرزندان افراد دارای اختلال اضطراب فراگیر: یک بررسی کیفی [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 139-148]
  • کیفیت خواب رابطة بین انعطاف‌پذیری‌شناختی و شفقت به خود باکیفیت خواب: نقش میانجی تنظیم هیجان [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 87-104]
  • کیفیت زندگی پیش‌بینی کیفیت زندگی پرستاران بر اساس اضطراب کرونا و انعطاف‌پذیری شناختی [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 171-180]

گ

  • گروه‌درمانی اثربخشی گروه‌درمانی کاهش استرس مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر بهبود مؤلفه‌های ذهن‌آگاهی مادران دارای فرزند مبتلا به اختلال اوتیسم [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 121-130]

م

  • مؤلفه‌های اختلال وسواسی جبری و اعتیاد به اینترنت مقایسة‌ علائم اختلال وسواسی جبری و اعتیاد به اینترنت در افراد دارای علائم اختلال شخصیت خودشیفتگی و افراد عادی [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 27-38]
  • مؤلفه‌های ذهن‌آگاهی اثربخشی گروه‌درمانی کاهش استرس مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر بهبود مؤلفه‌های ذهن‌آگاهی مادران دارای فرزند مبتلا به اختلال اوتیسم [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 121-130]
  • مشاوره سیستمی بوئن اثربخشی مشاورة سیستمی بوئن بر قلدری و فرصت‌های رفتاری در خانواده‌های آسیب‌دیده از روابط فرا زناشویی [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 39-48]
  • مصاحبه انگیزشی مقایسه اثربخشی آموزش روان‌‌شناسی مثبت‌نگر و مصاحبه انگیزشی بر سبک زندگی و سرمایه روان‌شناختی در افراد مبتلا به دیابت نوع 2 [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 155-170]
  • مولتیپل اسکلروزیس بررسی اثر درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد- شفقت‌محور بر انعطاف‌پذیری روان‌شناختی و خودکارآمدی زنان مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 73-84]

ن

  • ناتوان ذهنی اثربخشی درمان شناختی ـ رفتاری بر سرمایه های روان‌شناختی و سلامت روان مادران کودکان ناتوان ذهنی [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 1-12]
  • ناگویی هیجانی نقش ویژگی‌های شخصیتی، ناگویی هیجانی و اجتناب‌شناختی در پیش‌بینی عاطفه مثبت و منفی [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 43-56]
  • نسخه کوتاه پرسشنامه پرطاقتی روانی ساختار عاملی، پایایی و روایی ملاکی نسخه کوتاه پرسشنامه پرطاقتی روانی [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 181-194]
  • نشخوار خشم اثربخشی پارادوکس درمانی بر نشخوار خشم افراد مبتلا به اضطراب ناشی از بیماری کرونا [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 105-116]
  • نظم‌جویی هیجانی برازش مدل ساختاری رابطه بین سبک‌های د‌ل‌بستگی و طرح‌واره‌های هیجانی با توجه به متغیرهای میانجی نظم‌جویی هیجانی و انعطاف‌پذیری شناختی با رغبت به ازدواج [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 57-72]
  • نگرش‌های ناکارآمد ارزشیابی خود اثربخشی درمان شناختی- رفتاری متمرکز بر واحد پردازه‌ای ( MCBT) بر خودتنظیمی هیجان و نگرش‌های ناکارآمد ارزشیابی خود [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 143-154]
  • نوجوان تدوین و آزمون مدل علی عزت‌نفس نوجوانان بر اساس رابطه والد-فرزند و نیازهای بنیادین روان‌شناختی: با میانجی‌گری خودپنداره [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 103-120]
  • نوجوانان تحلیل روان‌سنجی نسخة کوتاه سیاهة غربالگری رفتارهای خودآسیب‌زنی در نوجوانان تیزهوش [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 193-204]
  • نوجوانان رابطه بین قربانی شدن قلدری سایبری با خودزنی غیر‌خودکشی و رفتارهای خودکشی نوجوانان: نقش میانجی تنظیم هیجان [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 129-138]
  • نوجوانی ساختار عاملی، پایایی و روایی ملاکی نسخه کوتاه پرسشنامه پرطاقتی روانی [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 181-194]
  • نیازهای بنیادین روان‌شناختی تدوین و آزمون مدل علی عزت‌نفس نوجوانان بر اساس رابطه والد-فرزند و نیازهای بنیادین روان‌شناختی: با میانجی‌گری خودپنداره [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 103-120]
  • نیرومندی من پیش‌بینی نیرومندی من و ویژگی‌های آن بر اساس سبک‌های دل‌بستگی [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 13-26]

و

  • وضوح خودپنداره تفاوت خودشناسی انسجامی، شفقت خود و تنظیم هیجان افراد مبتلا به کووید-19 بر اساس سطوح وضوح خودپنداره [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 131-142]
  • ویروس کرونا پیش‌بینی کیفیت زندگی پرستاران بر اساس اضطراب کرونا و انعطاف‌پذیری شناختی [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 171-180]
  • ویژگی‌های روان‌سنجی تحلیل روان‌سنجی نسخة کوتاه سیاهة غربالگری رفتارهای خودآسیب‌زنی در نوجوانان تیزهوش [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 193-204]
  • ویژگی های روان سنجی اعتباریابی و رواسازی شاخص واکنش پذیری عاطفی (ارزیابی تحریکپذیری توسط درمانگر‌) [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 149-164]
  • ویژگی‌های شخصیتی نقش ویژگی‌های شخصیتی، ناگویی هیجانی و اجتناب‌شناختی در پیش‌بینی عاطفه مثبت و منفی [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 43-56]

ه

  • همدلی رابطه خودتفسیری و آشفتگی شخصی با همدلی [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 117-128]